2010年8月18日 星期三

福祿桐

今日唔知點解返好早6:40pm就返到屋企樓下,於是我就去了街市個花檔度買左兩個細花盤,臨走的時候無意中又比我見到福祿桐,其實我上次去買森樹的時候,都鐘意佢,因為之前一直都係種乜死乜,所以都係唸住種死左森樹之後先至再買佢返屋企,費是兩盤一切種死佢又比我老豆寸我呀!最後二揀一我選了森樹...
既然有機會再重遇福祿桐,我又好想帶埋佢返屋企,只係$15我還負擔得起,而且現在我還可以叫作知道如何種植,最後我選擇了帶牠回家。
個花檔只有兩盤可供選擇,第一盤拎上手已其見到其中一株枯了,所以我就咁拎左另外一盤上來望了兩望無問題就比錢。回家後見到完來我買回來的這盤福祿桐亦有一株是枯了,於是我即時拔了牠出來掉左去。福祿桐的命運與森樹亦是一樣,同樣是剩下兩株一起生長!
唔講可能大家都未必知,原來買回來的盤栽會隨盤栽附送一些小禮物,係D 乜禮物咁好呢!!就係一些小昆蟲 (e.g. 蝴蝶卵、蝨、蚊卵、蜈蚣等...應有盡有、多不勝數),而我這盤福祿桐亦都唔例外,附送了三粒像芝麻般大小黃色的小昆蟲。我初時真係以為係芝麻,但我又怕唔係喎,於是我拎枝牙簽整佢,原來佢識得"沃" (唔記得影底張相真失策),見到盤野都覺得佢dirty,所以我開了些藥水連盤+泥掉左落去消毒,希望可以浸死d 小昆蟲,但係最終都係要換過d乾淨泥

沒有留言:

張貼留言